15. „Nie wiedziałem, że He-man grał heavy metal.”

Dziś ponownie odstępstwo od normy, czyli wpis traktujący o czym innym niż zazwyczaj. Obiecuję, że to ostatni wyjątek na dłuższy czas. Nie mogłem się powstrzymać kiedy zobaczyłem to video:


Thor to kanadyjski zespół heavy metalowy, grający z przerwami do dzisiaj i do dzisiaj uznawany za jeden z najgorszych pod każdym względem. Wszystko spełnia tu założenia TZżAD – image, muzyka, dekoracje, efekty…

Są zamki, karły, kolce, miecze, skóra i przede wszystkim potężny blond-wojownik. Szkoda, że to nie teledysk do jakiegoś dłuższego filmu, to mogłoby być naprawdę mocne i pozostawić daleko w tyle tureckiego Rambo z Tromą razem wziętych. Dla ułatwienia, pierwsza wersja animowanych przygód He-mana (Master of the Universe) powstała w latach 1983-85.

OFICJALNA STRONA ZESPOŁU
edit
Kajam się, nie sprawdziłem do końca informacji i niemal przegapiłem fakt, że Thor w drugiej połowie lat 80. został też aktorem i producentem. Będzie trzeba rozejrzeć się za takimi tytułami jak “Rock & Roll Nightmare”, “Zombie Nightmare” czy “Graveyard”. Niestety, mam problem ze znalezieniem w sieci trailerów a nie chcę tu wrzucać całych fragmentów filmów. Poszukajcie na własną rękę, warto.

One response to “15. „Nie wiedziałem, że He-man grał heavy metal.”

Skomentuj

