23. Rekord i wyprawa po piwniczne skarby!

Wczoraj padł rekord frekwencji na TZżaD. W ciągu jednego dnia bloga odwiedziło więcej osób niż przez wszystkie pozostałe dni istnienia (równo 800 wyświetleń, głównie dzięki tematowi założonemu na hard-core.pl).

AAAAAAAAAA! Z wrażenia ogoliłem się, odwiedziłem rodziców i poszedłem do piwnicy szukać fantów i inspiracji do kolejnych wpisów. Nie udało się niestety znaleźć Pegasusa i Commodore 64 (pierwszy raczej przepadł, drugi na pewno gdzieś tam jest), ale wyłowiłem trochę figurek z New Adventures of He-man, wyrzutnię rakiet G.I.Joe, ambitną literaturę, grę planszową Troll Football, Sony Playstation, kasety, wór klocków i żołnierzyków… Dokładny fotoreportaż z wykopalisk, mam nadzieję, jeszcze w tym tygodniu!

Skomentuj

