32. Te gry mogły znaleźć swoich fanów…

…pytanie brzmi – gdzie i kiedy? Chodzi o listę najgorszych 20 tytułów przeznaczonych na konsolę NES. Osobiście grałem chyba tylko w Hudson Hawk i Mighty Bomb Jack, oczywiście na „naszym” odpowiedniku 8-bitowego Nintendo. Jestem pewny, że są ludzie którzy trafili na którąś z opisywanych przez Cracked.com gier.
A jakie były wasze najsłabsze gry na Pegasusa? W moim przypadku był to Rygar. Bardzo chciałem dostać tę grę (kwestia ładnej naklejki?), choć mogłem wybrać m.in. 11 gier z piłką na jednym kartridżu. Ostatecznie składankę sportową pożyczyłem od kolegi i zagrywałem się z bratem w kosza, golfa, futbol amerykański. A Rygar? No cóż, jaszczury robią wrażenie do dziś.

One response to “32. Te gry mogły znaleźć swoich fanów…

  1. Jako dziecko grałem w The Legend of Kage i bardzo lubiłem. Musiałem, aż na youtube zobaczyć jakiś filmik, aby się upewnić. Chodź teraz nie rozumiem co mnie w tej grze pociągało, bo wygląda strasznie, to za malucha grałem jak szalony.

Skomentuj

