41. Część z tych kreskówek możecie znać…

Krótka piłka. Oto lista 10 najgorszych kreskówek inspirowanych innym produktem. Widziałem na pewno Rambo (ta czołówka! temat przewodni sprawia do dziś, że po plecach przechodzą ciarki… no co?), The Adventures of Pac-Man (ała), Super Mario Bros. Super Show (z braku laku może być), Mr T… Gumisie uwielbiałem – autor zestawienia musiał mieć poważne powody, żeby umieścić w nim ten serial. Część tytułów jest opartych o rzeczy mało u nas znane, więc trudno mi o ocenę. Miałem okazję obejrzeć długometrażowe filmy telewizyjne z Ewokami, ale o kreskówce nie wiedziałem. Może to i dobrze?

Seriale animowane reklamujące zabawki, inspirowane filmem z aktorami, oparte o gry video. Wszystko jest do przyjęcia. Ale to, co zobaczyłem na pierwszym miejscu listy napawa mnie grozą. Oglądacie tylko na własną odpowiedzialność.

Chyba już wolę „naszego” Rubika.

Skomentuj

