Back with a Bong!

Wczasy i brak jakichkolwiek wpisów spowodowały dramatyczny spadek liczby odwiedzin. Wróciłem, mam się dobrze i zabieram się do roboty!
Zdjęcie zostało zrobione na lotnisku w Luton. Myśląc, że takie automaty stoją również w strefie wolnocłowej, powstrzymałem się od zakupu.
Mój błąd. Niedługo lecę do Londynu więc go naprawię. Już odłożyłem kilka funtów.

Obszerny tekst o Madballs już wkrótce. Jutro część druga wykopalisk!

4 responses to “Back with a Bong!

    • Domyślam się, że to nie jest jakaś wielka egzotyka 🙂 Na Słowacji też była dostępna taka wersja? Tzn. mini-piłki napełniane wodą i losowane przez maszynę, do której się wrzuca monety? W Luton będę za miesiąc i na pewno kilka sztuk przywiozę.

Skomentuj

