47. Najgorsze (i najlepsze) kreskówki z udziałem gwiazd.

Dawno nie było żadnego rankingu a ten wydał mi się ciekawy. Oto kilkanaście najgorszych (i najlepszych) animowanych seriali z udziałem gwiazd (takich z prawdziwego zdarzenia, nie ludzi znanych z tego, że są znani). Niektóre z tych produkcji były u nas emitowane (może nadal są), ale widzowie raczej nie kojarzyli pierwowzorów głównych bohaterów – może dlatego mogły się podobać?
Pamiętacie sitcom Roseanne emitowany przez jedynkę kilkanaście lat temu? Nawet Rosie doczekała się swojej kreskówki, która przetrwała aż 13 odcinków. Przerażające. Znalazł się tu też MC Hammer, Chuck Norris, Hulk Hogan (te fury!), Michael Jordan (te buty!)… No i „Kevin” czyli Macaulay Culkin jako Wish Kid. Przyjrzyjcie się zdjęciu poniżej. Uważnie.

Ich sława jest/była odwrotnie proporcjonalna do jakości filmów. Dawno nie słyszałem takiej ilości słabych piosenek w czołówkach, ta ze sportowego Pro-Stars bije na głowę wszystko. Prooooostaaaaars. Myślałem, że Youtube zwolnił obroty. W większości wymienionych na liście seriali wystarczą mi same czołówki. Może kiedyś się skuszę, ale na pewno nie w tym roku. To jest raczej tak złe, że aż złe i wystarczy.

Skomentuj

