55. Wykopaliska #3 (Lumpeks przy ul.Dąbrowskiego, Rumia)

W soboty miały być recenzje komiksów, ale wczorajsza zdobycz sprawiła, że plany się zmieniły (wyjątkowo). To co zobaczyłem w piątek na witrynie lumpeksu przy głównej rumskiej ulicy przeszło moje najśmielsze oczekiwania.
STREET SHARKS! Te same rekiny, o których pisałem kilka miesięcy temu.


I to w niezłym stanie. Niestety, figurki są pozbawione akcesoriów, ale to akurat norma w sklepach z używaną odzieżą – nie można mieć wszystkiego.
22 złote za całość (z gustowną torbą) minus 30% zniżki (piątek). Zapłaciłem 15 złych. To mniej niż kosztuje np. pojedyncza figurka Lego Star Wars!
Pani była zdziwiona i widząc moją minę chyba żałowała, że wystawiła taką cenę. Tylko kto inny w okolicy by to kupił?

Kilka słów o samych zabawkach. Mattel wyprodukował główną serię w 1995 roku i wszystkie kupione przeze mnie figurki należą do tego rzutu. Są większe od standardowych action figures, do produkcji niektórych części użyto gumy (pociągnięte za płetwę rekiny rozwierają paszczę). Sprawiają naprawdę solidne wrażenie.

Oto Streex i Jet Pack Jab. Pierwszy jeździ na rolkach i ma wysuwane pazury (jak to rekin), drugi stanowi osobliwą krzyżówkę rekina-młota z myśliwcem F-16. W oryginalne wyposażony w skrzydła.

Big Slammu i Moby Lick.

Slammu to, poza rozmiarem, nic nadzwyczajnego. Ale Moby Lick to kawał lubieżnej orki. Żeby się przekonać, wystarczy obrócić pokrętło na jego plecach.

Miałem nosa z tym piątkowym spacerem…

One response to “55. Wykopaliska #3 (Lumpeks przy ul.Dąbrowskiego, Rumia)

  1. Cholerka, zazdroszczę i to nie wiem jak! Sam chętnie dołączyłbym do swojej kolekcji zabawek właśnie egzemplarze takich pociesznych staroci ze Street Sharks albo Extreme Dinosaurs. Naprawdę pocieszne gumiaki 😉

    Moby Lick ze swoim jęzorem kładzie na łopatki. Najlepszy gimmick ever 😀

Skomentuj

