72. TZżaD poleca: Atom Comics

atom logoRegularne recenzje złych dobrych komiksów to dla mnie ważny element bloga. Co jednak zrobić kiedy Allegro i handlarze na konwentach potrafią zabić wysokimi cenami i słabym wyborem a człowiek nie chce pisać tekstów na podstawie skanów w formacie .cbr czy .cbz? Sprawdziłem sobie kilka stron dużych amerykańskich dystrybucji i, jak się okazało, wiele tytułów to żadne białe kruki. Obawiałem się sprowadzenia kartonu zeszytów z USA. A że stan nie będzie taki jak deklarowany, a że czegoś zapomną, a że jednak przesyłka nie będzie taka darmowa jak pisali – jestem dziewicą jeśli chodzi o zakupy za Oceanem i chyba się to jeszcze nie zmieni. Trafiłem na stronę Atom Comics i pomyślałem, że spróbuję tędy.
Żeby nie zanudzać. Chciałem kilka konkretnych kompletów. Napisałem maila. Obsługa rzeczowa, ceny przystępne, terminy rozsądne. Doczekałem się paczki. Jestem zadowolony i polecam Atom Comics, nie tylko fanom złych dobrych rzeczy. Poniżej kilka zdjęć.
Cyboars, Conservation Corops, recenzowane w zeszłą sobotę Skeleton Warriors, Adolescent Radioactive Black Belt Hamsters, Brute Force. Całość solidnie zapakowana, stan komiksów zgodny z zamówieniem, każdy zeszyt w folii i z tekturką.
atom1
atom2
atom3

One response to “72. TZżaD poleca: Atom Comics

Skomentuj

