Krótko. Allegro. Fantastyczna Czfurka.

Spider-man, Batman, Superman oraz Hulk spotkali się w jednym opakowaniu i nic już nie stanie im na drodze. Tym bardziej, że Hulk został wyposażony w toporek a Parker ma miecz i tarczę. Do tego „KAŻDA Z FIGUR POSIADA NA KLATCE PIERSIOWEJ DIODĘ KTÓRA ŚWIECI PO NACIŚNIĘCIU PRZYCISKU NA PLECACH”. Patronat nad zabawkami objęli Mighty Morphin Power Rangers.

superhero
Nie martwcie się, jeśli tym razem nie uda wam się wziąć udziału w aukcji. Wydaje się, że sprzedawca ma całkiem spory zapas. Jestem gotowy kupić ten zestaw i dokonać pół-profesjonalnej recenzji. Chcielibyście przeczytać coś takiego?

7 responses to “Krótko. Allegro. Fantastyczna Czfurka.

  1. Nie kupuj tego dziadostwa 😀 Szkoda wspierać tych „z chin sprowadzaczy” 😛
    Najciekawsze jest to że jak obserwuję te i podobne aukcje to ludzie rzucają się jak nienormalni myśląc że dostają 4 porządne figurki, płacą te 3 dychy a potem zdziwieni i czując się oszukani wystawiają takie komentarze:
    „Uszkodzone opakowanie,Figurki śmierdzą , odpada lakier,dwie z nich nie świecą , źle złożone części które nie nachodzą na siebie” – oh? doprawdy? nie może być, w takim porządnym podrabianym produkcie? 😀
    Turtles_Kolektor

  2. Czego się nie robi dla ludzkości. Jednak ja jestem zdania że te pieniądze wydaj na porządne szperanie po swoich miejscach z figurkami. Chętnie poczytam o twoich nowych znaleziskach!

  3. Natomiast „damska” część PFC w mojej skromnej osobie 🙂 – już twierdzi trochę inaczej! Jeśli zakupisz ów „fygurkowy blyster” to ja chętnie przeczytałabym Twoje solidne review! Wszak ta strona odnosi się do takich zabawkowych freak’ów! Sama mam kilka podobnych bootlegów tego typu (Star Wars, G.I.Joe) i nie żałuję straconych złotówek, no bo to zawsze jakaś ekstrawagancja w kolekcji jest 🙂 Pytanie brzmi: Czy nie szkoda rozwalać pudełka? No bo jednak podródka – oryginalnie zapakowana to jest to 🙂 He he…

    – Ewelina „Komixiara”

  4. alieexpress – chińskie allegro, figurek od za…ebania, kosztują centy i do tego transport za free

    • Pisałem o AliExpress. Szlam zamknięte, ale wyjątkowo zatwierdzę komentarz, bo ciekawość mnie zżera. Zamawiałeś coś stamtąd? Kilka rzeczy wygląda więcej niż kusząco 🙂

Skomentuj

