Wykopaliska #5 (Fuks, Gdańsk-Wrzeszcz)

Nie bywam za często w Gdańsku, ale trzeba będzie to zmienić.
Nieoczekiwanie trafiłem na kilka fantów, z których jestem bardzo zadowolony.
Było tego o wiele więcej, ale nie wszystko mnie interesowało.

wykopaliska5

Homer robot rozwalił mnie na łopatki, mimo że nie jest kompletny. Brakuje pilota i kabelków.
homer-robot

Drugi model jest mniej skomplikowany. Fotel, pączek, żonobijka. Siedzisko jest wyposażone w guzik i głośnik. Wymieniłem baterie i…
homer3

Dwie figurki z zestawów Happy Meal. Raf oraz the Toad/Al Ropuch z Flushed Away/Wpuszczony w Kanał. Nie przepadam za gadżetami z Mac Donalda, ale lubię obie postaci.
raf-kanal

No i jak się go przyciśnie, Ropuch robi tak (trzeba mu chyba wyczyścić gębę).
kanal

Znalazło się też coś do poczytania. Kilka książeczek z angielskiego wydawnictwa Carnival. Książeczka o Fraglesach ma o wiele ładniejsze ilustracje.
turtles-fragles

Komiks dla dzieci z Capstone. Bardzo sympatyczne historyjki. Jedna o chłopcu, który zamienia swoją głowę w głaz. Druga o chłopcu sterującym wielkim robotem. Edycja darmowa z okazji Free Comic Book Day, ale byłoby głupio targować się z paniami o 50 groszy (a znam takich co by mogli).
capstone-fcbd

Dzięki temu podniszczonemu zeszytowi dowiedziałem się o DC Super Pets. Obłęd!
capstone dc super pets

Choć to nowa rzecz (szczególnie w porównaniu z tymi, o których tu piszę), to myślę że warto się temu projektowi przyjrzeć dokładniej.

Nie napiszę tym razem ile zapłaciłem za te wszystkie skarby. Zdradzę tylko, że niewiele.
Przy okazji pozdrawiam moją małżonkę, która bardzo lubi kiedy przynoszę to wszystko do domu i z wypiekami na twarzy czeka na następne egzemplarze 🙂

6 responses to “Wykopaliska #5 (Fuks, Gdańsk-Wrzeszcz)

  1. Zazdroszczę! Marze znaleźć jakieś nowe miejsce gdzieś np w szczecinie z używanymi tanimi grami! itp.! Byłby pretekst by wyruszyć po za miasto w poszukiwaniu skarbów. Masz Nosa jak nic do „szperanek” Gratuluje!

Skomentuj

