Achtung! Werbung! IT’S A WHAT?

swing-wingDziś wyjątkowo Achtung, za to jutro będzie recenzja. To, co możemy znaleźć w czeluściach internetu, bywa przerażające. Zdarza mi się szukać takich rzeczy z premedytacją, mam za swoje. Pamiętacie Milky the Marvelous Milking Cow? Trafiłem na coś jeszcze gorszego… a może lepszego? Sam nie wiem, jestem trochę w szoku. Trudno mi to opisać. Cofnijmy się w czasie do 1965 roku, kiedy dorośli zaczęli brać coraz więcej narkotyków. A dzieci? Dzieci też mogły osiągnąć wyższym poziom świadomości.

Swing Wing. Hula Hoop na głowę, ponoć wycofane ze sprzedaży. Producent nazywał się, nomen omen, Transogram Games. Wyobrażam sobie takiego oto suchara. W typowej amerykańskiej knajpie spotyka się dwóch starszych panów.
– Byłem w Wietnamie
– A mi rodzice kupili na urodziny Swing Wing
– Przepraszam stary, naprawdę nie wiedziałem.

One response to “Achtung! Werbung! IT’S A WHAT?

  1. Jak bym w dzieciństwie bawił się czymś takim to podejrzewam że byłbym jeszcze głupszy niż jestem. Przedostatnia scena z cieniami na tle nieba idealna do przeróbki na teledysk metalowy.

Skomentuj

