Coś nowego. Super Crate Box.

scb
Gra, o której będzie dziś mowa, to nie jest aż taka nowość. Istnieje duża możliwość, że część z was już w nią grała. Musiałem o niej napisać. MUSIAŁEM. Ponad dwa lata to szmat czasu w branży gier, niezależnie od tego o jakich produkcjach mowa. Jednak takie gry się nie starzeją. Niezależne, pozbawione fajerwerków, oparte na pomyśle tak prostym, że aż genialnym.

Z góry spadają potwory, a my zbieramy skrzynie. Potwory nie mogą spaść na sam dół planszy, bo będzie ciężko. W skrzyniach są lepsze lub gorsze bronie (zależy od preferencji gracza). Skaczemy, zbieramy i mordujemy na wiele sposobów. Spędziłem przy tej grze dużo czasu, a nie zdarza mi się często w przypadku mojego wysłużonego peceta. Siła tkwi w prostocie!


Próbowałem też pograć w wersję przeznaczoną na iSprzęty, ale to nie to samo. Być może na telefonie wygląda to inaczej, iPad sprawdził się średnio.
Grę można ściągnąć z OFICJALNEJ STRONY. Super Crate Box to straszny złodziej czasu. Ostrzegałem!

PS. Jeśli ktoś trafi na tablicę najlepszych wyników, to niech da znać.

Skomentuj

