Krótko. Allegro. Zrób z dziecka Terminatora za 9 złotych.

terminator1
Kiedy byłem mały, guzy, strupy i siniaki zdobywało się w naturalny sposób – na podwórku. Dziś nawet to można kupić. I to od razu w cyber-licencjonowanej wersji jako „Battle Damage”. Nie mam dziecka, ale jestem bardzo ciekawy czy wasze pociechy przeglądają Allegro. Mogą wtedy trafić na taki komunikat: „I jestem przekonana, że ten zestaw będzie spełnieniem Waszych marzeń i na pewno będziecie najszczęśliwsi na świecie gdy dostaniecie taki prezent. Więc szybciutko bierzcie się za namawianie do zakupu Dorosłych :-)”
Nieźle, prawda? Sprawdźcie TUTAJ.

„Nakładki są dokładną imitacją szkieletu Terminatora. Po ich założeniu możecie wcielić się w jego postać i straszyć innych fanów tego wspaniałego filmu. Nakładki są oczywiście wielokrotnego użytku :-)))”
terminator2
Terminator ileśtam Ocalenie nie należał do udanych filmów, nie dziwię się że na Allegro walają się całe kartony licencjonowanych zabawek. Jeżeli chcecie zrobić z dzieciaka cyborga pełną gębą (dosłownie) to sprawdźcie jeszcze TĘ AUKCJĘ.
terminator3

Wyobrażam sobie mieszczucha 8latka, który jedzie do kuzynów na wieś i zakładając coś takie wywołuje na podwórku w Pierdziszewie salwę śmiechu. Ale kogo ja oszukuję, przecież i tak wszyscy by siedzieli przed kompem albo konsolą i pykali w Call of Duty. No i zabrzmiałem jak stary dziad.

Skomentuj

