TZżaD poleca: Ultra Minion oraz Rotmistrz Polonia

minion-rotmistrzPora na bezwstydną samopromocję. W recenzji Axe Cop opublikowanej w zeszłą sobotę wspominałem o tym, że nie interesuję się webkomiksami. Rzecz pisałem prawie rok temu (kwiecień 2012) i od tego czasu zdążyłem zmienić swoje podejście do historyjek obrazkowych w takim formacie. Na tyle, że kolejne tytuły ukazujące się w ramach mojego innego projektu – wydawnictwa SmallPress.pl zaczęły ukazywać się właśnie jako webkomiksy.
Dopiero wystartowały, do obu piszę scenariusz i dzisiaj chciałbym je polecić.

Ultra Minion to mroczna historia, do której rysunki tworzy Maciej Czapiewski. Nie zdradzamy za wiele szczegółów odnośnie świata i postaci, ponieważ chcemy żeby czytelnik poznawał je wraz z rozwojem akcji. Nowy odcinek do piątek.
Rotmistrz Polonia opowiada o jednym z najstarszych polskich superbohaterów. Stefan Janowski ma nadludzką siłę i zwykłe problemy. Czeka go kolejna niezwykle trudna misja, w której zmierzy się z… zobaczycie z kim. Za szatę graficzną odpowiada Łukasz Godlewski. Epizody publikujemy w poniedziałki.
Jeśli zainteresowanie będzie wystarczające, Minion oraz Rotmistrz ukażą się na papierze z bonusowym materiałem. Również zbiorcza edycja cyfrowa będzie wzbogacona o bonusy.
Odwiedzajcie stronę wydawnictwa. Nie zapomnijcie sprawdzić Kwiatuszku i Miłości – komiksów Maćka i Łukasza, które już zostały wydane.

Historia, do której szukałem rysownika m.in. tu na blogu, wystartuje później niż przewidywałem. Valiant Skateboarding French Bulldogs (a może Bat Pigs?) będzie najbardziej zbliżone klimatem do TZżaD i na pewno ukaże się tu dużo informacji na temat tego projektu.

Skomentuj

