Wykopaliska #9 (różne takie…)

Kolejny w tym tygodniu post z dużą ilością zdjęć (właśnie – wolicie więcej czytać czy oglądać?). Tak się złożyło, że trafiłem tu i tam kilka rzeczy i wypadałoby o nich napisać.

zbiorowe

Kolejny rekin do kolekcji. I znowu lumpeks przy Dąbrowskiego. O Street Sharks pisałem TUTAJ, o figurkach kupionych we wspomnianym miejscu TUTAJ.
streetshark1
Rox w komplecie miał gitarę i statyw z mikrofonem. Jest skonstruowany pod kątem rekiniego headbangingu. Trzęsienia łbem czyli.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Plecki się same nie zrobią.

streetshark2
Ciekawa zdobycz to wydanie specjalne brytyjskiego komiksu dla dzieci. Beano Annual 2012 to rzecz dość świeża, ale tytuł ma wielkie tradycje (jego konkurencja, Dandy, przeszła niedawno na wyłącznie cyfrową dystrybucję). Recenzja wcześniej czy później na blogu.

beano
Głowo-domy z serii Mighty Max, która zasługuje na kilka osobnych artykułów. Wyprodukowano tego całe mnóstwo – była kreskówka, gra i komiks. Niewątpliwie muszę o tym pamiętać i kiedyś postudiować temat.

mmax1

mmax2
Na Allegro kupiłem za grosze karton starych figurek. Stan zabawek stosowny do ceny, więc nie spodziewałem się fajerwerków – kilka egzemplarzy było ciekawych na tyle, że się skusiłem. Paczka na pierwszy rzut oka wyglądała jak jakaś kontrabanda i aż zrobiłem fotkę.

karton
W środku było kilka figurek z He-mana (Karatti!), dwóch Shredderów ze starej serii TMNT, postaci z Jurrasic Park, Shrek… Nie wszystkich byłem jednak w stanie rozpoznać. Znacie tych zagubionych w akcji herosów?

rozni

5 responses to “Wykopaliska #9 (różne takie…)

Skomentuj

