FANartPL: Tomasz Kleszcz

Czytelnikom zorientowanym w polskiej scenie komiksowej, nie trzeba przedstawiać Tomasza Kleszcza. Autor konsekwentnie robi swoje – ma na koncie cztery części Kamienia Przeznaczenia, udział w kilku innych projektach oraz masę fan artów. Ostatnio zdarza mu się też tworzyć w mniej realistycznym klimacie. Sprawdźcie któryś z poniższych adresów, poklikajcie, polubcie.
Blogspot | Facebook | kontakt: toomaszkleszcz [at] gmail.com

Oto dziewięć prac inspirowanych komiksami, grami i filmem. Tomek wykonał też jedną ilustrację specjalnie dla nas, ale nie odkrywajmy wszystkich kart od razu.
Na początku był Batman… Tak, najbardziej z tą postacią lubię film Tima Burtona z 1989 roku oraz komiksy, które rysował Jim Lee, z racji tego, że rysował je Jim Lee. Nie rajcują mnie za to wcale rzeczy z Batmanem poczynione przez Franka Millera. Nie kamienujcie.
01

Supermanem też nie gardzę, najbardziej podobały mi się z nim filmy, w których Clarka odgrywał Reeves. Komiksy najlepsze były te, które wyszły spod ręki Jima Lee.
02
Przygody Conana pochłaniałem w wersji papierowej i telewizyjnej już od podstawówki. Tylko ten ostatni film jakiś taki… Without Arnold it’s not the same.
03
Jedną z moich ulubionych gier był Resident Evil, najlepsza była część druga. Ech, ile też człowiek nad tym spędził zestresowanych nocek, żeby mama nie nakryła. Potem skończyła się era PSX’a i przestałem grać, tak wyszło.
04
Dogorywając, TM Semic wypuścił coś, co w młodości mnie zmiażdżyło. Autorski komiks Jima, na kredowym papierze. Z jaką ja ekscytacją kupiłem pierwszy numer Wild C.A.T.S. w kiosku.
05
Postać Thora zawsze mi się podobała, miał bajerancki styl mówienia, i niezłego pałera. Kto nie chciałby rozkazywać piorunom.
06
Po lekturze komiksu Ultimates Autorstwa Millara i Hitcha Kapitan Ameryka stał się moją ulubioną motywacją rysowniczą.
07
Na koniec ostatnia praca, którą muszę się pochwalic, znowu ze świata Marvela, tym razem w kooperacji z Arkiem Hincem. Kto nie lubi Wolviego…
08
I to wszystko moi kochani, specjalnie dla was, na łamy Szlamu moje dwie ulubione gwiazdy kina na okładce najlepszej platformówki wszech czasów. Dzieciństwo było dzięki tym rarytasom piękniejsze.
09-1

09-2

4 responses to “FANartPL: Tomasz Kleszcz

Skomentuj

