Tajemniczy Krab zidentyfikowany!

Autor: Łukasz Kowalczuk
W ramach przedostatnich wykopalisk miałem okazję przedstawić wam pewnego sympatycznego kraba. Problem polegał na tym, że nie miałem zielonego pojęcia skąd się ten jegomość wziął, to znaczy kto go wyprodukował. Nie dawało mi to spokoju, ale odpowiedź znalazłem okrężną drogą…
Odwiedziłem niedawno jeden z gdyńskich marketów Tesco i poszperałem trochę na regałach z zabawkami. Moją uwagę zwróciły figurki Ninja Curse. Były tak fajne, że zacząłem szukać informacji na temat innych produkcji firmy Chap Mei. No i znalazłem mojego Kraba!
Okazało się, że to element różnych morskich zestawów. Na przykład Giant Squid Deep Sea Adventure Set opisanego na 16bit.com przez Adama Pawlusa.

Foto: 16bit.com

Foto: 16bit.com

Foto: 16bit.com

Foto: 16bit.com

Albo Pirate 2 Mega Fangs Strike Playset, o którym tekst znalazłem na stronie JoMi toys.

Foto: JoMi toys

Foto: JoMi toys

Foto: JoMi toys

Foto: JoMi toys


Jestem zafascynowany Chap Mei. Te figurki zawsze się gdzieś przewijały, często się podobały, ale jakoś nie miałem czasu przyjrzeć się bliżej „chińskim podróbom”. Jednak Chap Mei to coś więcej niż azjatycki szmelc. A nawet jeśli szmelc, to naprawdę świetny. Spodziewajcie się, że wcześniej czy później napiszę coś więcej na ten temat.
Kilka linków, na które warto rzucić okiem:
Oficjalna strona
Serie z dinozaurami na stronie JP Toys
Doomkick na temat Chap Mei

Dziękuję Ci Krabie!

One response to “Tajemniczy Krab zidentyfikowany!

Skomentuj

