Great Quotes from Cheesy Movies #1

Autor: Łukasz Kowalczuk
Zaczynamy produkować memy. Oto pierwszy z cyklu filmowego, szykujcie się też na coś związanego z literaturą. No cóż, żyjemy w erze komunikacji obrazkowej.
Ale to nie znaczy, że nie będzie już „normalnych” tekstów. Będą. Wkrótce na Szlamie pojawią się nowi autorzy, lista tematów rośnie i końca nie widać…

gqfchm1
Przy okazji jakiejś wymiany zdań na fejsbuku broniłem Dredda z Sylwkiem stwierdzając, że nie był to film tak zły jak na przykład Masters of the Universe. Postanowiłem sobie odświeżyć tę produkcję i już nie jestem taki pewny. Film podoba mi się teraz z kompletnie innych powodów, niż kiedyś. Chciałbym go zobaczyć w wersji z dubbingiem.

One response to “Great Quotes from Cheesy Movies #1

  1. Hehe. Dobre.
    Musiałem się przypatrzyć, żeby przeczytać to poprawnie. Stary Dredd jest całkiem zabawny. Ale żeby od razu dubbing? To by się dało zrobić?
    Chyba nie. Ciężko mi sobie wyobrazić, że ktoś odpowiednio wymówi „prawo to ja” i że zabrzmi to równie zabawnie, co w oryginalnej wersji.

Skomentuj

