Krótko. Wykopaliska #8. Coś z zupełnie innej beczki…

Dziś coś z zupełnie innej beczki. W rumskim Fuksie kupiłem takie cudo.
Pan Gruby (2)
Poznajecie? No jasne, to grubas z Sensu życia według Monty Pythona. Skoro nogi wciska się do korpusu i jest „wydech” to znaczy, że musi do czegoś służyć. Pomyślałem, że może to taka sikawka na wodę. Dotarłem do domu i spytałem ciocię Amazon…

Oto Mr. Creosote Vomiting Sauce Dispenser!
gruby-opakowanie
W zestawie wiaderka.
gruby-wiadra

Niestety, dostałem tylko grubasa. Nie wiem jak go otworzyć, żeby nie uszkodzić obudowy. A jeśli w środku są wyschnięte resztki sosu czosnkowego? Nic nie śmierdzi, może gadżet nie był używany?

Pan Gruby (3)
Pan Gruby (4)
Pan Gruby (6)
Pan Gruby (5)
Pan Gruby

Być może są jeszcze ludzie, którzy nie wiedzą o co chodzi. Obejrzyjcie scenę z filmu. Ośmielam się stwierdzić, że najlepszą ze wszystkich w Sensie życia. Terry Jones i John Cleese to klasa sama w sobie.

One response to “Krótko. Wykopaliska #8. Coś z zupełnie innej beczki…

Skomentuj

